Kako možemo da vam pomognemo?
Kontaktirajte nas putem telefona +381 11 36 11 353.
Radnim danima od 09 do 16h.
Možete nas kontaktirati i putem email-a
info@planethair.rs.
Najčešće postavljena pitanja
Planet Hair prodavnice se nalaze u srcu Zemuna u Glavnoj ulici br. 16, telefon 011/261-26-88 kao i u Bulevaru K. Aleksandra 56, telefon 011/33-49-068 i popunjene su asortimanom veoma kvalitetne kozmetike za kosu uvezene iz Italije, robnih marki Selective Professional i Davines. Kompanija Delphi d.o.o. koja stoji iza ovog prodajnog objekta je na tržištu kozmetike preko 20 godina i od 1997. godine je eksluzivni uvoznik programa Selective Professional a od 2006 programa Davines.
Ideja da Planet Hair dobije i internet verziju je naša želja da idemo u korak sa savremenim trendovima u prodaji kao i da Vama, našim cenjenim kupcima, olakšamo samu kupovinu i uštedimo Vaše vreme na način da sve obavite ‘iz fotelje’ kako se to popularno kaže. Naša želja je da Vam uvek ponudimo nešto lepo, zdravo i više u odnosu na konvencionalne načine kupovine.
DELPHI D.O.O.
PIB 103141684
MATIČNI BROJ 17517635
Kupac ima pravo da odustane od ugovora. U tom slučaju ima pravo ina povraćaj novca ili na zamenu za drugi proizvod.
U slučaju povraćaja novca, cena se kupcu vraća po prijemu proizvoda, a nakon utvrđivanja ispravnosti proizvoda.
Planethair.rs je dužna da kupcu vrati iznos koji je kupac platio po osnovu ugovora, i to najkasnije 15 dana od prijema izjave o odustanku i nakon prijema proizvoda.
Procedura za povraćaj sredstava
U slučaju odustanka od kupovine i povraćaja sredstava procedura je sledeća:
Možete Nas kontaktirati na telefon +381 11 36 11 353 ili nam pošaljite izjavu o odustajanju na mail info@planethair.rs sa podatkom Vašeg broja računa/otpremnice i broj dinarskog tekućeg računa, kao i naziv banke.
Nakon što primimo Vaš e-mail ili poziv, prosledićemo Vam Dokumenta za povraćaj robe na Vaš e-mail, što predstavlja potvrdu o prijemu Vaše izjave o odustanku od ugovora. Dokumenta koja Vam pošaljemo, odštampajte i obavezno potpišite a u slučaju pravnog lica i pečatirajte. Ovako overena dokumenta zajedno sa robom šaljete na adresu koju Vam operater internet prodavnice bude poslao putem e-maila.
Proizvodi koji se vraćaju usled odustanka od ugovora moraju biti nekorišćeni, neoštećeni i zapakovani u originalnu ambalažu. Paket koji šaljete potrebno je čvrsto zapakovati i oblepiti selotejp trakom.
Povraćaj sredstava NE VRŠI se po kuriru u gotovini, već na tekući račun koji ste nam dostavili.
U slučaju vraćanja robe ili povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno izvršio plaćanje nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, planethair.rs je u obavezi da povraćaj izvrši isključivo putem VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja. To znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.
Kao potrošač imate pravo da odustanete od ugovora zaključenog na daljinu. Rok za odustajanje je 14 dana od dana kada Vam je roba isporučena, bez navođenja razloga.Odustankom od ugovora oslobađate se svih obaveza osim obaveze plaćanja troškova vezanih za slanje robe koja se vraća usled odustanka od ugovora.
Potrošač ostvaruje pravo na odustanak od ugovora izjavom koju može dati na posebnom obrascu za odustanak od ugovora zaključenog na daljinu, odnosno izvan poslovnih prostorija ili na drugi nedvosmislen način.
Obrazac za odustanak od ugovora preuzmite ovde.
PROCEDURA ZA ODUSTAJANJE
Kada preuzmete zahtev za odustajanje, popunite i potpišite. Zatim pošaljite na našu e-mail adresu info@planethair.rs
Po prijemu Vašeg e-maila prosledićemo Vam Dokumenta za povraćaj robe na Vaš e-mail, što predstavlja potvrdu o prijemu Vaše izjave o odustanku od ugovora.
Potrošač je dužan da proizvod vrati bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je poslao obrazac za odustanak. Po isteku roka od 14 dana od dana kada je poslao zahtev za odustajanje, proizvod se više ne moze vratiti.
Prilikom povraćaja robe obavezno je vratiti u ispravnom i nekorišćenom stanju i originalno neoštećenom pakavanju, pri čemu se mora priložiti i originalni račun.
Troškove vraćanja robe i novca snosi potrošač, sem u slučajevima kada potrošač dobije neispravan ili pogrešan artikal.
Troškove slanja robe radi njihove zamene, snosi kupac.
Svoju narudžbinu možete platiti koristeći Visa, Visa Electron, MasterCard, Amex ili Maestro platnu karticu. Kartica mora biti odobrena od strane banke izdavaoca za online (Internet) plaćanje.
Prilikom online naručivanja, odabirom odgovarajućeg načina plaćanja bićete preusmereni na stranicu banke Intesa koja je zaštićena i sigurna za ovakav način plaćanja. Na ovoj stranici je potrebno da unesete sledeće podatke: Broj kartice, Datum isteka i CVC2/CVV2 kod, koje možete pročitati sa Vaše kartice.
Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacija se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije.
Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica, Banca Intesa ad Beograd, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke.
Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.
*Unos i provera podataka isključivo se obavljaju između korisnika kartice i banke Intesa, a Internet trgovac nema uvid u podatke koji se razmenjuju.
Plaćanje nije moguće u stranoj valuti, već isključivo u valuti RSD. Plaćanje je moguće platnim karticama domaćih i inostranih banaka.
Kupac koji koristi uslugu online plaćanja karticama preko Online kotmetike e-shopa mora ispunjavati sledeće uslove:
Isporuka robe je moguća samo na teritoriji Republike Srbije, na adresi navedenoj u porudžbini.
Samo vlasnik platne kartice može izvršiti plaćanje.
Želimo vam uspešnu kupovinu.
Zapratite nas
Pogledajte naše putovanje kroz negu kose i pronađite pravu inspiraciju za vas.